środa, 12 marca 2014

Z tagiem

Dziś kartka trochę inna, bo wyjątkowo duża ( 21 x 14 cm)  i eksperymentalna. Początkowo niebiesko - biała , jednak wydała mi się zbyt smutna i monotonna , więc dodałam jej...pomarańczu ( odważnie jak na mnie) w odcieniu pastelowym,trochę koralowym . Użyłam do cieniowania srebrnego tuszu Heyda  , tak trochę na próbę,bo dopiero te tusze dostałam. Z tuszami przyjechała też biała mgiełka kredowa Ayeeda , którą na próbę pochlapałam brzeg. Jak widać po wyschnięciu jest transparentna.






















5 komentarzy:

  1. energetycznie wyszło :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowicie udane połączenie kolorystyczne! Świetna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomarańczowe elementy dodają kartce charakteru i czynią ją zdecydowanie ciekawszą:) Pięknie wyszło! Zwłaszcza, że duży format trudniej "zapełnić" ;))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka faktycznie gigantyczna :) Ślicznie wyszła, piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka :) pomarańcz i niebieski tworzą niezły duet ;)

    OdpowiedzUsuń