sobota, 14 marca 2015

kartkowanie z Enczą

        Wczorajszy wieczór spędziłam  przy komputerze:) na warsztatach online ze Scrapbutikiem TV, które prowadziła Encza. Podeszłam do sprawy " na zimno", mając zamiar tylko oglądać popijając piwko:)  ale nie wytrzymałam i po gorączkowych poszukiwaniach jakiegobądź papieru i przydasi, przyłączyłam sie do zabawy :)  Nie miałam już czasu na piwko:)
       Po tak fajnych warsztatach,nie jest ważne czy moja praca mi się podoba, zwłaszcza ,że rzeczy "dzieją się" tam szybko :)Ale zawsze jestem zadowolona, że mogłam się czegoś nauczyć...














                                                                   Pozdrawiam :)))

5 komentarzy:

  1. Śliczna jest, wybrałaś fajne połączenie kolorów.
    Ja wczoraj tylko oglądałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę upolować następny seans :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna karteczka a to połączenie kolorów ... rewelacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, bardzo mi się podobają te papiery. Dziękuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  5. To była na pewno cenna lekcja:-) Kartka bardzo energetyczna z nutą elegancji:-)

    OdpowiedzUsuń