piątek, 26 września 2014

Jesienna...

    Jesień  to moja najukochańsza pora. Oczywiście ta złota jej część bardziej, ale lubię ją całą,może dlatego,że to czas mojego corocznego odrodzenia ;)??...
Poczyniłam w związku z tym karteczkę z wiankiem z jesiennych liści. Użyłam tekturki z Wycinanki - (ptaszek w kólku) , na który ponaklejałam liście wycięte dziurkaczem. Ptaszek dodatkowo zyskał kolory dzięki tuszom , a także połysk za sprawą Glossy accents.
Na koniec wszystko  psiknięte złotą mgiełką...





























Kartkę zgłaszam ....
..na wyzwanie w Pracowni Rękodzieła SZOK :





oraz  na wyzwanie w  Rapakivi , inspiracja tym zdjęciem :



pozdrawiam serdecznie

6 komentarzy:

  1. przepiękna kartka, ptaszek na niej cudny przysiadł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna jesień u Ciebie :)
    dziękujemy za wspólną zabawę w PR SZOK!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna, jesienna karteczka. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ptaszorek....... :-)

    Anetko, czyżbyś powoli zdradzała CaS?
    Nie, zeby mi się nie podobalo, bo i owszem! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jesienna kompozycja... Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń