poniedziałek, 13 stycznia 2014

Love is in the air.....

Wyzwanie Rapakivi - pod tym właśnie tytułem.Jako inspiracja - to zdjęcie :




Patrząc na nie nasuwa mi się myśl - czy ta mała miłość-małe serduszka - przetrwa,obroni się podczas deszczu,chandry,szarości dnia i życiowej niepogody..?
Z tego zdjęcia postanowiłam wziąć właśnie ten kontrast barw,aby  - mimo,że małe  -  czerwone serduszko wzięło górę nad szarością:)












W tej pracy wykorzystałam papier Szach-mat z serii "My Dear Watson",czarny papier z  bloku technicznego serce zrobiłam sama z tektury i gazety,wstążka i małe seduszko -przydasiowe.Do tego gesso.

4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ta karteczka:) Czerwień pięknie ożywia szarości i dodaje "smaczku" :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie zestawione kolory, których ja nigdy nie mam odwagi użyć :) Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalne podejście do inspiracji zdjęciem, piękna karteczka. :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi. :)

    OdpowiedzUsuń