niedziela, 8 grudnia 2013

Świąteczny wysyp

Już od ponad miesiąca robię kartki świąteczne.Powstają tak różne,że zastanawiam się - czy ja mam w ogóle jakiś określony styl??:) Mam bardzo dużo podziwu dla innych blogerek - scraperek, podpatruję i uczę się wciąz czegośnowego na każdej swojej kolejnej kartce testując nowy pomysł.
Pierwszy duet wysyłam do Art-piaskownicy,znowu Kolory wg Ivy - nic nie poradzę,ze wyjątkowo mi podeszły:)









Następny duet -wszystkie wycinanki świąteczne pochodzą z Wycinanki. 





 Kartka z choinką została przeze mnie potraktowana "doświadczalnie" jako szybki auto - kurs używania białego gesso,już wiem jakie błędy popełniłam;)) ale sądzę,że udało mi się pokazać śnieg na tej kartce - jest na choince oraz na całym tle za nią ,także na napisach  - chcę pokazać ją na wyzwaniu w Diabelskim Młynie
 -






Jeszcze kilka inspiracji stylem retro - 









oraz trochę klasycznej elegancji:):

 Następne kiedy indziej:)


1 komentarz: