wtorek, 15 marca 2022

Z jednej kolekcji

Dzień dobry!

Dzisiaj pokażę Wam mój sposób na wykorzystanie całej kolekcji papierów . U mnie to akurat zestaw TOGETHER od MINTAY PAPERS. Piękne, bardzo wyraziste i energetyczne wzory rzadko wybierałam do wykonania kartek na zamówienie  - jakoś nie było mi z nimi po drodze, jednym słowem zalegały mi w zasobach mimo swego niewątpliwego uroku ;) Ale pewnego pięknego słonecznego dnia, gdy po długiej zimie zrobiło się cieplej i jaśniej, nabrałam ochoty, żeby  popracować z takimi kolorowymi i bardzo energetycznymi papierami i wykorzystałam je do ostatniego skrawka.  Oprócz kartek, wykonałam mianowicie zakładki do książek , z których każda jest inna i niepowtarzalna. 

































1 komentarz:

  1. Fantastycznie je wykorzystałaś, co jedna praca to piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń