środa, 10 kwietnia 2019

Wielkanoc na zielono



















Tegoroczne wielkanocne projekty wykonałam na bazie papierów z kolekcji UHK Gallery Loft Herbs, któe uwiodły mnie zielonościami i naturalnością. Do tego dodałam kilka tekturek , perełek w płynie i gotowe. Wszystkie produkty dostepne w sklepiku egoCraft:) Lista użytych produktów poniżej.
,
WESOŁYCH ŚWIĄT!


LOFT herbs - zestaw papierów

 Baza kartkowa 13,5 x 13,5 cm - 5 szt.

Zestaw gałązek - Cogged Easter


Ramka owalna z zajÄ…czkami - Cogged Easter

Nuvo Crystal Drops - Bottle Green

13 komentarzy:

  1. Przecudne! Kolorystyka i ich prostota mnie zachwyca. Te papiery niesamowicie wyglądają. Jednak trzeba je zobaczyć w pracach, żeby docenić. Na zdjęciu w sklepie wyglądają tak niepozornie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kartki! Wspaniały odcień zieleni! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie, ślicznie wygląda ta zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki.
    U mnie najczęściej papier "robi" kartki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne i bardzo eleganckie kartki, właśnie wprowadziłaś mnie w wielkanocny nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca. Taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, delikatne i dzięki tej zieleni cudnie wiosenne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne kartki, delikatna zieleń dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń