środa, 21 lutego 2018

Kalendarz

Witajcie:)
To mój drugi własnoręcznie ozdobiony kalendarz:)  Taka książeczkowa forma sprawdza  mi się znakomicie i używam jej od lat, a mediowe ozdabianie okładki sprawia, że nabiera on bardzo osobistego charakteru i specyficznego uroku :)
Jest to jednocześnie inspiracja dla egoCRAFT , pochodzą stamtąd tekturki oraz media.




Kalendarz przed "obróbką" wyglądał tak:








Środek też troszkę przerobiłam, bo nie lubię tych reklamówek ;)



Oddzieliłam sobie też część kalendarzową od notatnika:




ze sklepu egoCRAFT użyłam :

MAGIC night - zestaw papierów

Drut z kolcami - komplet ( 9 szt.)

Ważki (4szt.)

 MULTIPURPOSE MEDIUM 120ml

Gesso czarne - grunt akrylowy 120ml

WOSK DORA (FINGER WAX) 20ML - SILVER

WOSK POSTARZAJĄCY „FINGER WAX” CADENCE 20 ML - PURPLE

buziaki! :***

16 komentarzy:

  1. Zachwycająca praca!
    Pozdrawiam ciepło. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycająca praca :) jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłędna praca! Ten stalowy odcień jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz prezentuje się zdecydowanie lepiej, piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie lepiej wygląda ;) Świetna okładka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda zdecydowanie lepiej niż przedtem! Świetna metamorfoza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kalendarz, świetnie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Rewelacyjny jest! Podziwiam talent!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowita metamorfoza. Świetna okładka! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. metamorfoza fantastyczna :) nikt teraz nie ma takiego kalendarza jak Twój

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kalendarz, zdecydowanie nikt nie ma takiego drugiego :)

    OdpowiedzUsuń