piątek, 8 grudnia 2017

Tagi z reniferami

Oto takie mediowe ,artystycznie schlapane dwa tagi świąteczne, któe wykonałam na podstawie moodboardu na nasze najnowsze wyzwanie  w EgoCRAFT. Użyłam papieru craftowego, tekturki falistej, sporo skrapków wykrojnikowych ( nabytych drogą kupna na fejsbukowym bazarku - jak ja mogłam bez tego żyć ?! :))) oraz białego gesso, mikrokulek i srebrnego wosku, który papierowe śnieżynki zamienił z białych na metalicznie błyszczące :) Renifery najpierw potraktowane distresem, ale potem ,po zmianie koncepcji, zembosowane białym brokatowym pudrem.











użyłam :

Baza kartkowa C6 - 5 szt.

Gesso białe - grunt akrylowy 120ml

WOSK DORA (FINGER WAX) 20ML - SILVER





Pozdrawiam i zapraszam do zabawy z moodboardem egoCRAFT !



Wyzwanie tu ----  KLIK

pozdrawiam;)

20 komentarzy:

  1. Bardzo świąteczne zawieszki

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne tagi! lubię takie klimaty...

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tekturę w pracach. Świetne tagi!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, ale to bardzo podobają mi się te tagi...Są takie naturalne...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! że też ja nie mam takich fajnych pomysłów...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie one fajne. Piękny projekt. Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne tagi! I te szyszeczki i jelonki, wszystko co lubię! Piękne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne, bardzo klimatyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam formę tagową - a Twoje są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cudne tagi:)że dopiero teraz je dojrzałam

    OdpowiedzUsuń