sobota, 18 listopada 2017

Podświetlane dekoracje świąteczne


Witajcie:)
Na pomysł zrobienia podświetlanej kartki? (shadow boxa?) wpadłam szukając lampek świątecznych do dekoracji w moim domu. Bardzo lubię te drobne światełka, podobnie jak świece, które  wprowadzają wyjątkowy nastrój. Metodą prób i błedów wymyśliłam sobie swój sposób na umieszczenie lampek w pudełku kraftowym,takim do kartki. Pierwsza praca trochę mnie zmęczyła;), a drugą było już lepiej, a myślę, że jeszcze niejedno uda mi się udoskonalić przy następnych próbach. Jeśli jesteście ciekawi tego, jak powstała praca krok po kroku, koniecznie zajrzyjcie na bloga EgoCRAFT  ,gdzie znajdziecie mój szczegółowy foto-tutorial. 






Jeśli lampki to koniecznie coś, co będzie odbijać światło - oczywiście brokat! :)
W pierwszym boxie obsypałam brokatem tekturki - bombki ( od EgoCraft ). W drugim - brokatowy jest wzór w tle, nałożony przez szablon. Oprócz tego dojrzycie brokat na różnych szczególikach, bo jak zaczęłam sypać, to nie mogłam przestać :)) Żałuję, że zdjęcia nie oddają tego , jak wspaniale to wszystko się mieni .

























Na wyzwanie w Zielonych Kotach



Serdecznie pozdrawiam!


19 komentarzy:

  1. Cudna kompozycja i przepiękna ozdoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne są :) Będą się świetnie prezentowały jako świąteczna ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne, cudne, super pomysł i cudowne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie się błyszczy i świeci ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG, opadłą mi szczęka i nie mogę jej pozbierać, bo zęby się gdzieś posypały po całym pokoju!
    to jest GENIALNE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :) dziękuję serdecznie za przemile słowa ,choć nie chcę mieć Twoich zębów na sumieniu :D

      Usuń
  6. Świetny pomysł i rewelacyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudowna praca...ślicznie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne! Gdybym obchodziła święta, to chciałabym mieć takie dekoracje na świątecznym stole!

    OdpowiedzUsuń
  9. doskonała robota! w takim shadow boxie fajnie szopka by wyglądała :) zaraz sobie podejrzę tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne! Super to wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fantastyczne pudełka!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna praca. Ma super klimat. Aż zatęskniłam za zimą .

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale wszystko wygląda i jeszcze podświetlane , cudownie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze tu nigdy nie byłam, jak to możliwe? dzięki Twoim odwiedzinom znalazłam Twój blog.Pomysł na dekoracje fantastyczny!Chyba też czegoś podobnego spróbuję.No i będę tu zaglądać .:) Pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne oba i podziwiam bardzo! Domyślam się, że na żywo jeszcze piękniejsze i mieniące :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny pomysł na świąteczną ozdobę. Światełka delikatnie rozjaśniają szczególnie wieczorem ciekawy efekt.
    Pozdrawiam
    http://sztukaspodstrzechy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń