środa, 13 września 2017

Dla Osiemnastki


Hej:)
Powróciła na mój warsztat Lala Nutting wygrzebana z czeluści pudełka ze stemplami:) Przypomniała mi się przy okazji prazy nad kartką z okazji 18-tych urodzin,na którą to wydaje mi się wprost idealna.Przygotowałam ją tym razem w pastelowych ,dziewczęcych kolorach błękitu i liliowego różu, zainspirowana papierami z kolekcji Lawendowy Poranek. Włosy pokolorowałam tuszem distress, zaś  chlapania wykonałam białą ekoliną.


























Na wyzwania w :

Art - Piaskownicy




scrapek.pl
( tutaj za "słodką" uważam moją różową papierową laleczkę :))




sklepikGosi





pozdrawiam:)















12 komentarzy:

  1. Piękna, delikatna, dziewczęca...
    Dziękuję za udział w urodzinowym wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest idealnie! Tak uroczo i dziewczęco, bardzo mi się podoba ta kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna karteczka w tych kolorach wyszła osiemnastkowa :) dziękuję za udział w naszym wyzwaniu ArtPiaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie i pięknie! Cudo!Pozdrawiam bardzo serdecznie -Gosia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka, lala pasuje idealnie do okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealna na osiemnastkę :) W imieniu DT Sklepik Gosi dziękuje za udział w naszej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jest świetna, bardzo kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna, delikatna, bardzo bardzo dziewczęca :) dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna! Moje ulubione kolory :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za udział w zabawie Scrapek.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna, bardzo dziewczęca :)Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapka.

    OdpowiedzUsuń