sobota, 28 stycznia 2017

Złoto

Złoto ostatnio mnie bardzo zainspirowało ! Mieni się i cudownie odbija światło, a także wspaniale współgra z brązami ,które lubię. Dziś dwa w jednym :)  Dwie najnowsze inspiracje dla Manuny .Pierwsza to  kartka skąpana w złocie : złota pasta strukturalna własnej produkcji ( wymieszałam złotą farbę akrylową  z żel medium ), złota farba na tekturce ( najlepiej maluje się palcem :)oraz złote chlapania ( farba rozcieńczona). Ze względu na obfitość tego złota zdecydowałam się na minimum dodatków.















Podobnie druga kartka - przygotowana na najnowsze Manunowe wyzwanie ( zapraszam TUTAJ)-również obficie potraktowana złotą farbą  - pomalowałam i pocieniowałam nią tekturki, pochlapałam tło , a także odbiłam stempel w tle.  Tu także użyłam farby akrylowej, a także perełek w płynie w tym kolorze.
























Tą drugą kartkę zgłaszam na wyzwanie w 


"B jak Bursztyn"

pozdrawiam :)



4 komentarze:

  1. Piękna kartka. Życzę powodzenia w wyzwaniu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne spokojne kartki. Dziękuje za udział w bursztynowym wyzwaniu w Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki, w takich delikatnych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń