niedziela, 20 września 2015

Witaj szkoło !

 Witam :) 
Dziś ruszyło moje wyzwanie na Pomorze Craftuje pod takim właśnie tytułem - Witaj szkoło ! 


Jako że mamy wrzesień , a ten miesiąc się akurat mnie - matce dwóch uczniaków kojarzy jednoznacznie..:)  Ci , którzy dzieci nie mają zapewne przypominają sobie we wrześniu swoje własne szkolne zmagania . 
Aby zorganizować powstający w tym czasie nieład na biurku wykonałam dla moich chłopaków organizer.Powstał z puszek po konserwach .Okleiłam go czarnym brystolem , przedtem ostemplowałam i ochlapałam używając gesso. Na to kawałek kolorowej tektury falistej i parę ozdóbek...Tak się prezentuje:






























Zapraszam Was do wspólnej zabawy z tym tematem na PC - naprawdę daje pole do popisu i rozwinięcie skrzydeł twórczych  , a nagroda jest bardzo wyjątkowa :)

pozdrawiam :)



2 komentarze: